POLITYKA JAKOŚCI
Wysoka jakość oferowanych produktów i usług są gwarantem spełnienia wymagań i oczekiwań Klienta.
Firma OLFOR dąży do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań Klientów, umocnienia pozycji firmy na rynku polskim, ekspansji na rynki zagraniczne oraz oferowania kompleksowej obsługi Klienta.
Swój cel realizować będziemy poprzez:
- doskonalenie organizacji pracy i zarządzania,
- bezpośrednią sprzedaż do Klienta naszych wyrobów gwarantując kontrolę nad ich najwyższą jakością w całym łańcuchu dostaw,
- podnoszenie kompetencji Pracowników oraz realizację oczekiwań Klientów,
- sprawną, profesjonalną i przyjazną obsługę Klientów, która oparta jest na zasadach poszanowania praw, wzajemnego zaufania i wiarygodności,
- usprawnienie wewnętrznego przepływu informacji i prowadzenie właściwej polityki informacyjnej przy zaangażowaniu wszystkich pracowników,
- działania na rzecz Klienta oparte o potencjał własny, krajowych instytutów badawczych oraz wiedzę niezależnych ekspertów,
- podejmowane działania zgodne ze stosowanymi normami, wytycznymi i przepisami prawa.
MISJA
Misją naszej Organizacji jest zostanie leaderem innowacyjności i przemian wśród polskich firm w branży elementów do nitowania.
Osiągamy to oferując naszym Klientom wyroby i usługi o sprawdzonej, wysokiej jakości.
Naszym podstawowym celem jest zapewnienie odbiorcom maksymalnych korzyści i pełnej satysfakcji z dostarczanych wyrobów i usług oraz tworzenie przyjaznego miejsca odpowiadającego na potrzeby: Klientów, Pracowników i właściciela.
W kontaktach z Klientem oferujemy jednocześnie profesjonalny poziom obsługi Klientów stosując zasadę, aby Klienci i Dostawcy byli naszymi Partnerami.
Kierownictwo organizacji deklaruje, że cele organizacji i jej misja jakościowa są i będą utrzymane, co potwierdzamy wdrożonym Systemem Zapewnienia Jakości wg normy PN-ISO 9001:2015